Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016年5月5日星期四

[水魚傑r著數系列]我要r一條眼鏡布

 

IMG_6511

 

水魚傑r著數

話說自己條眼鏡布發臭,之前之前不停聽網民說,入去眼鏡鋪就r到幾條啦 。

今日入去r,
主管「咁呀,你比個電話號碼我睇吓記錄.(睇吓有冇買過佢地產品) 」
主管「先生,你過咗保養期wo,咁啦,我今次就比一條你啦。 」

點都好,我的目標就是一條眼鏡布,目標達成!

最後說一下,網上說眼鏡布唔係比你抹眼鏡架!
咁點解買眼鏡仲跟手送條你用,你唔用眼鏡布,唔整花鏡片,仲點會買新眼鏡,傻豬豬。

我就聽佢地講買咗加強鏡片,話唔會咁易花,事實係少咗,但都有花,原來是因為使用條發哂臭的過期眼睛布有關。

 

P.S:唔好問我點解當年買眼鏡時,唔問佢囉多幾條眼鏡布...

 

沒有留言:

發佈留言