Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020年1月19日星期日

[水魚傑去淘寶]可能會睇到盲的VR手機眼鏡(防藍光)

睇盲眼的說法不止講這部,是說所有產品……

從前牛龜MON話有輻射,之後到LED MON話幾近睇都無事,不過長時間望住會近視者,
現在就說藍光,搞到隻眼「病變」,咁藍光從牛龜開始都有架啦,所以說,依家話無事,只是未有足夠的數據話有事,
等到你睇盲隻眼,數據就會出來了……

呢D產品,係你眼前放部手機,問你驚唔驚?
但真係睇到3D,好精彩,只能提議說,每天只用看一部電影的時間來體驗(因為我買來看電影)

我買的這個有防藍光鏡,40.8人仔

然後想用膠紙「痴走」D塵,連藍光都「痴」走埋……
真係痴鬼線,信唔信呢塊鏡真係防到藍光?

產品相當簡陋……

以為夾手機那個位置能拉出來,原來沒有,

格硬拉開再放手機進去

只係一個膠盒+一對膠鏡片

整個眼鏡前方是用鼻樑頂住,但睇住眼鏡的那個位置是硬膠,
如果睇一個鐘電影,鼻都痛了……

雖然不是什麼高科技的東西,但是能正常看到3D,
但就不知道會對隻眼有幾傷……

最後說說看3D電影,我都在電腦下載影片,但要另外再找字幕檔,
之後發現,碰不是所有vr app 都能顯示字幕,直到我遇到了它~ 暴風vr app

它能支持字幕檔

其實它主要是給自己「魔鏡」使用

每個型號所顯示的影片畫面大小都不同,自己慢慢找到合適的,
我選了「小Q」

VR眼鏡是睇唔哂整個手機,所以不能用盡手機畫面

電影院模式,即係睇到戲院的背景,感覺不錯

小感想:
VR眼鏡就像一個放大鏡,如果你的手機畫面上有塵,VR眼鏡有塵,都會被放大了幾倍,
所以每次想看的開心,都要清塵,抹乾淨,不留指紋……

介紹到這裡為止,努力追漫威電影!!!



沒有留言:

發佈留言