Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2018年3月25日星期日

[水魚傑去食野]去食KFC

叫得宅男,即係好耐無出過街啦~
好耐無食KFC啦~~~  上次食個陣,個餐仲有跟洋蔥圈,依家$38一個餐,但唔見洋蔥圈...

image

我家附近新開左間KFC(其實開業也有一年多,只不過從沒去買過),一入KFC門口,當然搵價錢牌,搵極又搵唔到,以前啲「餐目錄」係收銀姐姐頭頂,好似麥記咁,依家無哂,得番幾支光管,原來個食物目錄在門口旁邊的牆上,好似大家樂咁。

然後想好了食「辣雞餐」,去到收銀姐姐到叫 「M2」(餐NO.),然後大家呆咗係到,我諗佢見我咁「帥」,應該知道個「玩法」,即係自動說食咩餐,跟咩飯,要咩汽水,我真係唔記得了,然後佢才問我要咩飯,我問返佢有咩飯,最後我講「雞容飯」(收銀姐姐心想,喂~~無「雞容飯」,得雞皇飯啦~),汽水我想要七喜,我但叫左百事以為七喜,買完行左一陣望吓杯汽水「點解係黑色?」才恍然大悟「原來百事並唔係七喜。」

最後返到屋企當然好開心咁開餐啦~

imageimage

食完一舊雞,律律有味,開始食第二件時...「咦!? 有古怪!!」

我要食肉!!! 點解凹咗入去!? 收銀姐姐都有同我講,雞腿賣哂,得番雞胸,我話無問題,
但點解同我印像中的雞胸(或者同我岩岩食的第一件咁大分別!?)

imageimage

兩邊都係凹入去,啲雞肉去哂邊!?!?

(夢想中的雞胸,凸起來,滿滿的肉....)
image

但...夢想果然只能是夢想啊~~~~
imageimageimageimage

有陣時,我係到諗,如果我一直將這20年的生活拍成視頻,放上Youtube,
我會唔會成為一個「網絡紅人」呢? (只是方向跑錯了的紅人。) Crying face


沒有留言:

發佈留言