Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2014年4月22日星期二

不幸的一天!

今天計劃
1.昨天download咗cytus,
諗住今日出街前安裝。

2.因為「升降機事件」,一個唔識整電腦的人,要去鄰居整電腦。 
早點去鄰居家整,避免影響幾天後開箱g58的心情。

3.
做完以上事情,回去秘密基地休息



結果:
今天出門口,想copy遊戲檔去sd,電腦不認sd卡,直接copy落netbook,netbook死機。
還給阿哥問:「今日唔駛返工咩?」 這句已經判咗你今日要返工,下班前時間,唔可以係佢面前出現。

但係今日要去鄰居家扮整電腦!
今天的難度大增了!

首先,如何解決安裝遊戲問題,裝安裝檔上傳到 google drive,
再由平板下載。 雖然工序時間慢很多,但也完成了任務!


接著,打電話被鄰居,佢係屋企!
今日當自己要返半天,返六點。避免鄰居留難自己。

教大家,如何唔識電腦也會被推為電腦達人。
鄰居的問題是:主機不能開機。
出了什麼問題?主機電源線鬆了。
解決辦法:重新插緊電源線。

屌!

任務完成!

事實還沒完,咁岩鄰居又要出街。
我就緊係早佢地少少離開,我即刻9秒9跑樓梯落街,落到地下,又撞到鄰居:hey!「咩咁岩呀?」

接著要一齊等車(扮搭車返工),佢地搭短途,我等長途車, 
咁應該佢地會快過我離開,等佢地上咗車,我就走人。

但說時遲,那時快,撞正我格巴士在不遠處駛緊過黎⋯「天呀~」咁我唯上巴士⋯

下文?沒有下文了!
遊車河去!








沒有留言:

發佈留言