Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2014年4月27日星期日

真係當我on9.... 宅動男V作戰始動!

當年比被阿哥發現nds,要借比佢返工司玩,
比佢發現netbook,借比佢返公司用,
比佢發現我有itouch5 同android,係救阿媽定救女朋友之決擇,我選擇了itouch5......
今日佢問我,依家寬頻,加幾百蚊,送部電話,你每個月被番100蚊我,部機就係「你」架啦.....
真係當我on9....

 
我一早知道,每次買新機,屋企人都會出怪招麻煩我,想我唔開心,想我露出馬腳,
今次唔係好彩,而係我咁多年的經驗,終於有成果了. 新機到手,玩得開心之餘既要提防小人。 


陰險的二哥 + 大哥 VS 宅動男!!  
他們就是想我沒ANDROID玩! G58~GPAD~ITOUCH5~  宅動男V作戰!!

沒有留言:

發佈留言