Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019年5月19日星期日

[水魚傑搞生意]前言 - 拿著四千蚊,目標年賺四百~~蚊!!

我大哥,做老闆,搞傳銷,用信用卡買減肥產品,最後生意失敗,欠下一身債,

我二哥,突然辭職,話和朋友創業,自己在家創業上班,結果你說你在家上班,我在家做什麼,他也要騷擾我,
你不是在專心上班嗎?

結果幾年後,他又要上班了,說好的創業呢?  一個Carousell就打低你地啦,講呢啲。


近來,香港政府派四千蚊,家裡大為緊張,一直叫我申請,他們一定想搶我四千蚊,不停騷擾,迫害我,
但我依然活出我自我!!!  成功為做老闆做足準備………

為了我的PS4和新電腦,我也不能不開始賺錢了,所以我決定用錢滾錢的方法去賺錢!!
拿我最近所得的四千蚊投資,目標!! 年賺四百蚊!!!!

然後我就要決定賣什麼,最後我決定……賣一斤白菜!!!

1 則留言: