Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019年3月2日星期六

COCO休刊


COCO我只在二手店買過,一手的追「快樂龍」,買左幾廿本後發覺,其實我窮到濃,無錢買書……
我咁講啦~~,無COCO,你地識鬼係寶可夢裡整隻夢夢出黎炫耀咩?

唉,以前o既野,我都唔係好熟,果陣我又無零用錢買GAME書,買COCO,又無得上網,
買二手書睇埋d過期資訊,成個大鄉里咁,以為終於r到阿媽買gameboy好威啦…… 點知人地唔止有gameboy,仲有夢夢,
仲唔會話比你知點抓番黎…… t.t


不過人生未到盡到都未知輸贏o既,依家我鐘意捉邊隻就邊隻 :-)


沒有留言:

發佈留言